marți, 13 iulie 2010

First of all

Cum am promis, pe parcursul timpului am să vă prezint mai multe seriale asiatice dar și muzică. Am decis să încep prin a vă prezenta trupa de muzică pop și rock din Taiwan, Fahrenheit.

Nume: Fahrenheit
Țara: China, Taiwan
Gen: pop, pop rock
Ani de activitate: 28 decembrie 2005 - prezent
Membrii: Aaron Yan, Wu Chun, Calvin Chen, Jiro Wang
Site oficial: Him Taiwan


Albume
Fahrenheit
Wo

You Wo De Young (I Have My Young)

Xia Xue (Summer Snow)

Zhi Dui Ni You Gan Jue (Only Have Feelings For You)

Yi Ge Ren Liu Lang (Wandering Alone)

Zhao Xing Fu Gei Ni (Finding Happiness For You)

A

i Dao (To Love)

Chu Kou (Exit)

2 Yue 30 Hao Jian (Meet on February 30)

Qing Zai Wo Hou Hui Zhi Qian Li Kai Wo (Please Leave Me Before I Regret)

Bu Si Zhi Mi (The Secret of Immortality)


Two-Sided Fahrenheit

Xin Wo (New Home)

Wei Ni Cun Zai (Existing For You)

Chu Shen Ru Hua (Superb)

Bu Hui Ai (Cannot Love)

Ti Amo (I Love You)

Ai De Wang Dao (Love's Royalty)

Xin Li You Shu (In Our Hearts We Know)

Ming Ri Xiang (Tomorrow's Fragrance)

Zhi Shao Hai You Wo (At Least You Still Have Me)

Yi Wan Ge Kuai Le (Ten Thousand Joys)

Xiao Xiao Da Ren Wu (Little VIP)

Xin Wo (New Home)

Chao Xi Huan Ni


Love you more and more

Dong Mai (Artery)

Yue Lai Yue Ai (Love You More and More)

Ji Mo Bao Zou (Lonesome Sprint)

Heng Xing (Shining Star)

Mo Mo (Silently)

Zui Jia Ting Zhong (The Best Listener)

Liu Xia Lai (Stay With Me)

Gu Dan Mo Tian Lun (Lonely Ferris Wheel)

Yu Shi Yan Lei (Rain and Tear)

N i Ying Gai Bei Zhen Xi (Cherish)



M-am gândit să vă las piesa mea preferată de la Fahrenheit să o ascultați. Celălalte piese le găsiți cu siguranță pe www.youtube.com. Iar dacă doriți o piesă anume, nu ezitați să mă contactați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu