joi, 8 iulie 2010

De ce?

În sec.21 filmele ocupă un rol destul de important în viața unei persoane. Însă, cu timpul filmele/serialele și desenele s-au deteriorat. Cam de un an am dat peste un anime în japoneză iar de atunci am căutat tot felul de filme, seriale și desene de prin Asia. Cu timpul am realizat marea diferență dintre filmele asiatice și cele americane. Astfel, am hotărât să realizez acest blog, pentru a vă pune la dispoziție câteva informații despre filmele, serialele, desenele dar și muzica asiatică.

3 comentarii:

  1. Astet cu mare curiozitate expunerile tale.Cred ca ai a ma convingi cam greu sa-mi placa cinematografia asiatica,dar...cine stie.
    Succes in prepararea si expunerea materialelor.
    O zi frumoasa...ca tine,inger coborit pe Blogger.
    Cu aceeasi stima...Julien

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Julien. Chiar azi am mai facut o publicare. Ma gandesc sa scriu despre serialul preferat in urmatoarele zile :D. Numai sa fiu mai bine. Ms de comment:*

    RăspundețiȘtergere
  3. yupi, un nou blog...BRAVO!

    RăspundețiȘtergere